Умови повернення та обміну товару
Порядок та умови повернення та обміну товарів
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну товару належної та неналежної якості.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
отриманий товар не відповідає фото розміщеному на сайті.
збережені всі ярлики і заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд
Умови повернення для товарів неналежної якості
якщо отриманий товар пошкоджений і не підлягає відновленню;
товар з дефектом і не може бути використаний за призначенням;
товар з неповним комплектом.
Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно:
1. Написати повідомлення на пошту [email protected] або зателефонувати за номером +380686886123
Коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який Ви придбали у нас і хотіли б повернути.
2. Повідомити номер замовлення або номер телефону на який оформляється замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та банківські реквізити для повернення коштів.
3. Прикріпіть номер електронного чеку, котрий отримали під час отримання
4. Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
Повернення і обмін товару належної та неналежної якості здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта».
Дані для відправлення:
місто: Ралівка
Відділення Нової пошти номер: 1
вулиця: вул. Івана Франка, 19
Отримувач: Клюфас Роман (уточнюйте у менеджера)
Номер телефону отримувача : +380686886123
5. Повідомте нам № декларації відправленої посилки
6. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
УВАГА!
Не відправляти товар без попереднього узгодження.
Товар має бути упакований належним чином. Забороняється будь-які втручання в електронні та механічні частини в товару. Коректне пакування товару є відповідальністю відправника, а порушення вказаних вимог може призвести до відмови у поверненні.
Додаткова інформація:
тел. (068) 688 61 23, (098) 092 77 78
e-mail: [email protected]